6.5.11

Κάνε μου την χάρη και ψόφα σε παρακαλώ. 2

Για όσους είχαν διαβάσει αυτό το άρθρο μου ''Κάνε μου την χάρη κ ψόφα σε παρακαλώ΄'' αυτή είναι η συνέχεια του.



Πφφφφ η αλήθεια είναι οτι προβληματίζομαι αρκετά σε σχέση με αυτό το θέμα, με τα 14χρονα στα social networks. Εκνευρίζομαι όταν βλέπω κοριτσάκια μικρά που εγώ κ οι φίλες μου στην ηλικία τους κάναμε τα χορευτικά των hi5 στους δρόμους, να βγάζουν ημίγυμνες φωτογραφίες κ να τις ανεβάζουν στο facebook( δεν αναφέρω τι γίνετε στο myspace θα ξεράσετε τα πόδια σας). Χαλάει η αισθητική έτσι δεν είναι? τώρα δλδ ποιός λογικός άνθρωπος απο 1992 κ κατέβα γουστάρει να βλέπει αυτό                 


  

Πραγματικά όταν βλέπω κάτι τέτοια προτιμώ να κάτσω να δω 8 ώρες Λαμπίρη ή εκπομπή που σφάζουν κουτάβια... φανταστείτε πόση αηδία νιώθω όταν βλέπω αυτά τα ''κοριτσάκια''... κάποιοι συμπαθητικούληδες θα αρχίσουν να με βρίζουν κ να μου λένε να ασχολούμαι με τα δικά μου χάλια αλλά ξέρουν ........... ^^
Το θέμα μου δεν είναι οτι έχουν Facebook twitter myspace hi5 σκατά κ απόσκατα.. με ενοχλεί το θράσος τους, το βρωμόστομά τους, το γεγονός οτι δεν έχουν γονείς να ασχολούνται μαζί τους κ τα αμολάνε ανενόχλητοι απο τα 10τους στις μαλακίες κοινωνικής δικτύωσης/η χαρά των παιδεραστών κ δεν έχουν χαρεί την ηλικία τους,την πραγματική τους ηλικία ούτε λεπτό...
Μην βιάζεστε θα έρθει κ η ώρα σας να μεγαλώσετε κ θα δείτε πως είναι.... γιατί τώρα όσο κ να βάφεσαι κ να βάζεις ψεύτικη ηλικία ΕΧΕΙΣ ΜΟΥΣΤΑΚΙ Κ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΥΖΙΑΑΑΑΑ κ έχεις στρόγγυλο πρόσωπο δεν έχεις μπεί καν στην εφηβεία κ πιστεύω πως αυτό είναι αρκετό για να σε ξενερώσω ε? ναι η ζωή είναι άδικη κ την Patty δεν την αγαπάει ο Matyas γιατί είναι ΜΠΑΖΑΡΙ γουστάρει φυσικά την Antonella  που μάντεψε...... δεν της μοιάζεις καθόλου :) 
Τα φρύδια σας θέλουν βγάλσιμο κ βρείτε καμία καινούρια πόζα να πάρετε.. επίσεις αν κάνετε sex χωρίς προφυλακτικό κολλάτε χλαμύδια, κονδυλώματα, έρπη, aids κ ηπατίτιδα.. οπότε τώρα ξέρεις γιατί σε φαγουρίζει εκεί κάτω... 

Υ.Γ. Όταν θα μείνεις έγκυος στα 17, ή σε βιάσει κανένας 40ρης που γνώρισες στο fb θα φτάσεις 28 κ (αν δεν έχεις αυτοκτονήσει) θα παρακαλάς να ήσουν 14 όταν έπρεπε κ όχι 28.!!

3 σχόλια: