27.1.11

Παρθένες όλου του κόσμου ενωθείτε....

Ήξερα οτι όταν θα κάνω blog θα τα γράψω όλα...θα γίνω ρόμπα αλλά χαλάλι! Το θέμα μου σήμερα έχει να κάνει με ένα συγκεκριμένο είδος ανθρώπων που όταν ξεπεράσει τα 18 με 19 χρόνια της ζωής του καταντάει πραγματικά ανυπόφορο, και αναφέρομαι φυσικά στις παρθένες κ τους παρθένους. Παραδέξου το έχεις τουλάχιστον 3 φίλους που είναι πάνω απο 18 κ δεν έχουν ξεσκιστεί. Για να δούμε όμως το πρόβλημα απο μέσα : Θυμάμαι όταν πήγαινα γυμνάσιο τα αγόρια μαζέυονταν σε ένα σπίτι καμιά 10ρια άτομα βλέπανε ταινίες πορνό κ τραβούσανε όπως έλεγαν. Βλέπεις οτι οι άντρες άρχισαν να γνωρίζουν το σώμα τους πολύ νωρίς αλλα για κάποιο περίεργο λόγο που ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω το κάνανε μαζί με τους φίλους τους.                                                                    

                                                 ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΥΣΗ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ 

Για τις γυναίκες ο αυνανισμός αποτελεί taboo ακόμα κ σήμερα, ποτέ δεν μιλάνε για αυτό ούτε καν στις κολλητές τους γιατί νομίζουν οτι δεν είναι αποδεκτό κ οτι θα τις κρίνουν ως ''αγάμητες ανώμαλες.
         Μπορείς να είσαι παρθένα, μπορείς να κρατάς το αγνό κορμί σου για τον άντρα που θα παντρευτείς, μπορείς ακόμα να το υποστηρίζεις με τρανταχτά επηχειρήματα,μπράβο, ωραία, είσαι πολύ μπροστά ΕΓΩ ΤΙ ΦΤΑΙΩ????
Οχι  πραγματικά τώρα έχεις επιλέξει να ζείς με έναν τρόπο που σε κάνει όπως λες να νιώθεις καλά, είσαι πολύ άνετη με αυτό κ κάλα κάνεις στο είπα κ πρίν. Το οτι εσύ όμως ζείς με αυτόν τον τρόπο δεν σημαίνει οτι πρέπει να κρίνεις τον δικό μου τρόπο ζωής. Κοίταξε να δείς τώρα πως πάει.. εχω εμπειρίες που δεν τις φαντάζεσαι καν, έχω κάνει πολλά πράγματα μέχρι να καταλήξω στην σχέση που έχω τώρα έκανα οτι έκανα κ το γούσταρα γιατί το ήθελα κ γιατί μπορούσα. Αυτό που με τρέλανε ρε ομορφιά μου είναι οτι πήρες ύφος γκόμενας κ μου είπες οτι σου ζήτησε ο αλλος να τα φτιάξετε, κ του είπες, οτι εσύ δεν κάνεις σχέσεις..... εσυ περνάs καλά...                                                                               
                                                       
......με δουλεύεις έτσι? Μήπως λέεεεεεεεω τώρα μήπως, έχουμε μπερδέψει τα μπούτια μας? Κοπέλα μου είσαι παρθένα πάρτο χαμπάρι, δεν μπορείς να περνάς καλα αν δεν έχεις σχέση. Τουλάχιστον βρές εκεί έναν μαλάκα να φιλιέστε στο μέτωπο μέχρι να αποφασίσεις να ανοίξεις τα σκέλια σου κ μην μου το παίζεις εμένα cool. 
Έχεις αποφασίσει κάτι..... την κατάντια σου την ξέρω έτσι κ αλλιώς...Είσαι ανασφαλής έχεις κόμπλεξ,φοβάσαι δεν με νοιάζει. Ότι σκατά θες φάε. Μην με κράζεις όμως κ μετά μου λες μαλακίες γιατί μετά θα καταλάβω οτι ή με ζηλεύεις ή με ζηλεύεις. 
Με πολύ αγάπη σε μια ψυχή...ξέρει αυτή.

2 σχόλια:

  1. Κάτσε ρε Βούλα μισό λεπτό, πας καλα; Έχουν που εχουν απομείνει ελάχιστες παρθένες - τις τρομάζεις και εσυ - στο τέλος θα εξαφανιστούνε δια παντός! Και ερωτω. εμεις οι απλοί ανώμαλοι πιπινολάτρες τι σου φταίμε; Ε, τι σου φταίμε;!
    Nice blog btw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητε αναγνώστη του ταπινού μου blog..σε ευχαριστώ φια τα καλά σου λόγια. Θέλω να πω οτι δεν τισ τρομάζω ωρε απλά τις βαρέθηκα να το παίζουν ξεσκισμένες γκόμενες ενώ δεν ειναι. πιπινολάτρη φίλε δεν μου φταίς κ θα κανω κ ενα θέμα για σένα κ το ίδος σου. με ενεπνευσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή