30.1.11

Πάλι κράζουν την Βούλα...

Νομίζω πως εδώ δίπλα -------------------------------------------------------------->>>>>>>>>>>>>>>>>> εξηγώ με ελληνικά για ποιόν λόγο έχω φτιάξει αυτό το blog. Δεν νομίζω να λέει πουθενά οτι θέλω να ξεσκιστούν να με διαβάζουν ή ο,τι -θέλω να είμαι της μόδας- 5 άτομα με διαβάζουν κ είναι φίλοι μου η κατεστραμένοι σαν  εμένα. Κοιτάξτε λίγο τι κάνετε εσείς, γιατί οι ζωές σας, είναι πιο σημαντικές από την δική μου κ μην ασχολείστε με το τι σκατά κάνω εγώ όπως δεν ασχολούμαι κ εγώ με εσάς μετά απο ώριμο σκέψη. Αφού είστε τόοοοοοοοοσο ώριμοι κ συγκροτημένοι άνθρωποι λέω να με παρατήσετε κ πείτε οτι πέθανα (αφού άλλωστε αυτό θέλατε σε όλη σας την ζωή). Πραγματικά ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑ είστε έξυπνοι τα ξέρετε όλα...ναι οκ εγώ είμαι για τον πούτσο καλά κάνω παρατήστε με τώρα κ νιώστε. Μιλάτε για μένα κ λέτε ότι κακία σας κατέβει, με ξέρατε τόσο καιρό κ ούτε μπήκατε στην διαδικασία να σκεφτείτε λίγο τι έχω περάσει στην ζωή μου ενώ η δική σας ήταν πάντα τέλεια γιατί είχατε την μαμάκα κ τον μπαμπάκα σας να σας στηρίζουν κ να σας κάνουν τα χατίρια.Όσο και να καταριέμαι τις πραγματικά χαμένες ώρες μαζί σας,εύχομαι να μην νιώσετε ούτε λίγο από αυτά που ένιωσα εγώ στη ζωή μου γιατί δεν έχετε την δύναμη να ξεπεράστε ΤΙΠΟΤΑ κ το μόνο πρόβλημα που έχετε είναι οτι σκίστηκε το τζιν σας που έκανε 300 ευρω. Κάποια στιγμή θα τα βρείτε μπροστά σας δεν το εύχομαι το ξέρω κ τότε μπορεί να καταλάβετε πόσο λίγη καρδιά έχετε μέσα σας.

2 σχόλια: