23.1.11

Halo..

Ονομάζομαι Βούλα (συναρπαστικό ε), γενικά δεν είμαι άνθρωπος που ενοχλώ τους άλλους ανθρώπους κ προτιμώ όταν κάτι με εκνευρίζει υπερβολικά να το σχολιάζω με τους δύο κολλητούς μου, να σπάω πράγματα η να ζαλίζω το κεφάλι του αγοριού μου( που ένας θεός ξέρει πως με αντέχει ακόμα). Η αλήθεια είναι πως πραγματικά έχω βγει από τα ρούχα μου με γεγονότα που συμβαίνουν καθημερινά σε όλους μας κ όλοι ναι φίλε ΌΛΟΙ κ εσύ, κάνουμε τον μαλάκα κ μια ΓαμωΥπομονή , που όποιος κ αν επινόησε αυτή την λέξη κ την σημασία της, εύχομαι να του βγάλει κάποιος τα μάτια κ να χέσει μέσα στις τρύπες..
.ΝΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΏ ΟΠΟΙΟΣ Κ ΑΝ ΕΊΝΑΙ... Στο θέμα μας τώρα. Αποφάσισα να γράψω για γεγονότα που μου διαταράσσουν την καλή ψυχολογική μου διάθεση κ να ''χώνω'' χωρίς να ΠΡΗΖΩ κανέναν, όχι ότι θα διαβάσει κανείς με ενδιαφέρον αυτά που γράφω αλλά τουλάχιστον μπορώ να προσποιηθώ ότι το κάνει κ να ηρεμώ.

2 σχόλια: