28.1.11

Κάνε μου την χάρη και ψόφα σε παρακαλώ.

Όταν ήμουν 14 είχα hi5, το παραδέχομαι, ήθελα να εχω πολλούς φίλους, ήθελα να ανεβαίνουν τα views στο προφίλ μου να έχω πολλά commeent που να μου λένε πόσο όμορφη είμαι΄Φωτογραφίες συνήθως έβγαινα στο μπάνιο μου ή έλεγα κάποια φίλη να με βγάλει..δεν είχα βυζιά τότε και δεν είχα ιδέα τι είναι πρόστυχο κ τι όχι. Άκουγα Nirvana κ είχα κ καλά την δική μου ιδεολογία. Πιστεύω το πιο τραβηγμένο που έκανα τότε είναι να γράφω φράσεις στο χέρι μου και να κάνω tag τα άτομα που ήθελα επάνω στην φράση...(πσσσσ ήμουν πολύ μπροστά), πράγμα που το κοροιδεύω πολύ τώρα.

Αυτά όμως ήταν παλιά,τώρα τα πράγματα είναι πολύ πιο πολύπλοκα. Έχω Facebook,ναι κ εσείς το ξέρω, πρίν κάνα μήνα είχα 4.000 φίλους ΕΤΥΧΕ. Κάποιοι απο τους χιλιάδες ήταν 13χρονα κοριτσάκια τα οποία με ενέπνευσαν να γράψω το σημερινό μου θέμα.Και έχουμε κ λέμε.

Όλοι ξέρουμε οτι η εποχή που ζούμε είναι κατεστραμένη, τα παιδιά, δεν είναι πλέον παιδιά από τα 13 τους χρόνια εξαιτίας του διαδικτιακού κόσμου έχουν ψαχτεί περισσότερο κ έχουν καταλήξει στο οτι μπορούν να αγαπάνε αυτόν που τα έχουνε, τρις μέρες κ οτι το sex απο τα 10 είναι φυσιολογικό, γιατί βγηκέ ενας μαλάκας κάποτε κ είπε οτι το sex το κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμος. ΟΚ ΡΕ ΦΙΛΕ ξέρω ένα κοριτσάκι που φέτος πάει Λύκειο κ έχει κάνει παρτούζες... αν ήταν η κόρη σου να  την έλεγες οτι αν ήταν έτοιμη καλά έκανε και πηδήχτηκε με 4.345 άτομα μέχρι τα 15 της.Μιλάμε για τον εξευτελισμό του ανθρώπινου είδους. Κοριτσάκια που ακόμη δεν ξέρουν για πιο λόγο έχουν τα γεννητικά τους όργανα, πάνε και μου βγαίνουν φώτο με προφυλακτικά στο στόμα  κ έχουν ένα εκατομμύριο σχόλια απο κάτω τα οποία τα μισά λένε ο,τι θέλουν να την πάρουν στα 4 κ στα άλλα μισά απαντάει αυτή οτι δεν ξέρει κανείς τι να την κάνει γιατί είναι πολύ έμπειρη κ δεν την φτάνει κανένας...
Ρε συ αλήθεια τα βλέπω κ θέλω να πηδήξω απο τον τέταρτο όροφο στον κεντρικό γυμνή να με πατήσει νταλίκα που τρέχει με 560 χιλιόμετρα. Δεν ξέρω μπορεί εμένα να μου φαίνεται έτσι κ τόσο σοκαριστικό αλλά αν είναι έτσι τώρα μετά απο 10 χρόνια τι θα γίνει? θα πηδιούνται με παππούδες κ θα ανεβάζουν τα βίντεο στην σελίδα τους κ οι φίλοι θα πατάνε like? 
Ε αυτά είδα και τις πάτησα όλες μια διαγραφή( αφού πρώτα έβγαλα όλο μου το άχτι επάνω τους ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ) κ ηρέμησα.. Προτιμώ να έχω τέσσερα σοβαρά άτομα στην σελίδα μου παρά  20 μικρά κ ανόητα κοριτσάκια που αποκαλούν η μια την άλλη καύλα.. Να μου κάνουν την χάρη λοιπόν και να ψωφήσουν, γιατί δεν υπάρχει κανένας απολύτος λόγος να ζούνε(έτσι)..
Αυτά και πραγματικά όσο και να με βρίσετε δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ..

6 σχόλια:

  1. Για δώσε κανά σύνδεσμο να κάνουμε παιχνίδι....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.facebook.com/profile.php?id=1326814907 Έχει κλειστό το προφίλ της μετά τα γαμωσταβρίδια μου αλλά αν την κάνεις add θα σε δεχτεί... μην νευριάσεις πολύ αμα την δείς πάρε ανάσες... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φίλε μόνο τις δυο πρώτες σειρές διάβασα κι έχω μείνει άναυδος!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι ηλίθιος ρε φίλε...διάβασέ το όλο...κολλητός να σου πετύχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ Βούλα, μου έδωσες τροφή για τις δύσκολες ώρες. Ελπίζω να μου δώσει και εμένα έμπνευση για άρθρο....Μπορείς να το σβίσεις τώρα ( 30 Ιανουαρίου 2011 6:17 μ.μ. ) για να μην έχεις ντράβαλα αργότερα αν και δεν νομίζω να σε πολύ νοιάζει. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχα Φίλε Πέρη το βρήκες δεν με νοιάζει κ πολύ...βασικά καθόλου. any time

    ΑπάντησηΔιαγραφή