5.3.11

Με λίγα λόγια..ΕΣΥ


Σ αγαπάω γιατί με σήκωσες όταν έπεσα στον βούρκο..όταν η ζωή μου δεν είχε κανένα νόημα, όταν τα έκανα όλα μηχανικά μιλούσα μηχανικά, έτρωγα μηχανικά, έκανα έρωτα μηχανικά. Ήρθες κ όλα άλλαξαν ένιωσα πρώτη φορά στην ζωή μου να αγαπάω κάτι τόσο πολύ που λέξεις δεν το περιγράφουν. Μετά απο τόσο καιρό εχω καταλάβει πως δεν ζω λεπτό χωρίς εσένα είσαι τα πάντα είσαι στα σύννεφα στον δρόμο στον ουρανό στο γέλιο μου στο κλάμα μου.. Τα πάντα είσαι εσυ...εσύ που αγαπάς την ζωή κ μου έμαθες πως να την αγαπάω κ εγώ, που ένα γέλιο σου κ μόνο με κάνει να είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου. Στα έχω δώσει όλα,στα έχω πει όλα...
Θέλω να σε κοιτάζω για πάντα, να σε θαυμάζω... όπως εδώ...είσαι τόσο όμορφος. Σ ευχαριστώ για όλα για την αγάπη την αφοσίωση την προσοχή που μου δίνεις κ πιο πολύ που με αντέχεις.         Σ αγαπάω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου