7.3.11

DESPICABLE ME

Έχει γίνει το μυαλό μου μαρμελάδα...

Είμαι τόσο νευριασμένη με κάποια άτομα που θα ήθελα πολύ να πω ποια είναι αυτά (οχι οτι κολώνω τι χειρότερο θα μπορούσαν να μου κάνουν απο το να υπάρχουν) αλλα δεν εχω φτάσει στο τελειωτικό σημείο των ορίων μου που τότε θα τους πάρει κ θα τους σηκώσει όλους αυτούς. θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω κακό σε αυτούς που λένε μαλακίες για μένα που το hostel μπροστά σε αυτά που θέλω να κάνω δεν είναι τίποτα..


Αφού κάνω ολα τα παραπάνω θα παω διακοπές στο Αμπου Νταμπι, θα έχω προσωπική παραλία θα πίνω κοκτέιλ θα κάθομαι σε μια ξαπλώστρα μέχρι να λιώσω εκεί κ ολα αυτά χωρίς τύψεις που βασάνισα κ σκότωσα τόσο κόσμο.. μου χρειάζεται λίγη ηρεμία. Μέχρι τότε ας πάω για ύπνο γιατί πάει 6 κ ο Θοδωρής κλείνει ήδη 4 ώρες ύπνου. Πάω να του κάνω παρέα...  

Υ.Γ. Δεν είμαι μεθυσμένη κ σίγουρα δεν εχω πάρει ναρκωτικά..απλά αγανάκτησα. Καληνύχτα η καλημέρα whatevaaaaaa

3 σχόλια:

  1. Θα προσπαθήσω αν και μας πρόλαβε άλλος (saw) κάτι θα κάνω κ για σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ''Είμαι τόσο νευριασμένη με κάποια άτομα που θα ήθελα πολύ να πω ποια είναι αυτά (οχι οτι κολώνω τι χειρότερο θα μπορούσαν να μου κάνουν απο το να υπάρχουν) αλλα δεν εχω φτάσει στο τελειωτικό σημείο των ορίων μου που τότε θα τους πάρει κ θα τους σηκώσει όλους αυτούς''.

    Θεά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή