14.3.11

Βεραμάν κ σκατά

Είχα την τιμή πριν απο 7 μήνες να γίνω κουμπάρα στον θείο μου κ την κοπέλα του που κάναμε υπερβολική παρέα.. Η κουμπάρα σε 2 μήνες γεννάει... κ εγώ θα γίνω νονά.. η κουμπάρα με πήρε πριν λίγο τηλ. κ η συζήτηση ήταν η παρακάτω..

εγω.. το δωμάτιο του μωρού το βάψατε?
αυτή.. οχι ακόμα μέσα στην βδομάδα
εγω..ωραία ροζ-φουξ θα το κάνεις ε?
αυτή..λεω να το κάνω βεραμάν...

εγω.. Ντιιιιιον σμπουφ ξξξξ νννννννταπ. ρε χρυσή μου,ρε καλή μου γιατί μου το κάνεις αυτό? αφού ξέρεις οτι εχω νεύρα απο 7 χρονών δηλαδή μόλις έμαθες οτι θα κάνεις κορίτσι είπες αααχ τέλεια θα της ψωνίζω ροζ ρουχαλάκια κ φιογκάκια για τα μαλλιά κ το δωμάτια θα το βάψω πράσινο ναι έτσι θα γίνει.ΤΕΛΕΙΑ.  Γιατί το κάνεις δύσκολο? ειναι πολύ εύκολο είναι ΚΟΡΙΤΣΙ κ ειναι ολ ΡΟΖ τ ε λ ο ς .

Ρε το ξέρω οτι όλα είναι εναντίον μου.. ήθελα αγόρι έκανε κορίτσι δεν λέω γερό να είναι αλλά κ πάλι εγω αγόρι ήθελα της έλεγα αν κάνεις κορίτσι δεν το βαφτίζω αλλά κ πάλι τι να κάνεις χρειάζεται πνευματική μητέρα το παιδί κ ποιά είναι καλύτερη απο εμένα??? Καμια Βουλαααα
ευχαριστώ παιδιά....

Στο θέμα μας.. έκανε το μυαλό μου κύκλους μιλάμε άκου εκεί βεραμάν σαν γλυκό του κουταλιού ακούγεται ε οχι κ βεραμάν...λίγο σεβασμό... 

2 σχόλια: