5.3.11

Oρμονικές διαταραχές

Μια εβδομάδα πριν μου έρθει περίοδος μεταμορφώνομαι...
πως ήταν η γκόμενα του srek που όταν βράδιαζε γινόταν τέρας ε έτσι κάπως κ εγώ...
Ο Θοδωρής λέει οτι περνάει την εβδομάδα των παθών κ οτι θα πρέπει να φεύγει απο το σπίτι μας...
Εγώ το λέω απλά ''ο εαυτός μου''. Οι άντρες δεν καταλαβαίνουν πως είναι μια γυναίκα που περιμένει περίοδο,πρήζονται τα βυζιά τους κ η κοιλιά με την μέση κάνουν battle για τον πόνο.. άσε που τρώμε σαν ζώα κ οι σοκολάτες φυσικά πάνε κ έρχονται, εγώ δεν έχω κάποια συγκεκριμένη γεύση απλά οτι μου έρθει παράδειγμα μια φορά ήθελα 12 η ώρα το βράδυ κολοκυθάκια με τζατζίκι. Το πιο μεγάλο κομμάτι όμως είναι τα νεύρα...θα πεις εντάξει νευράκια είναι θα περάσουν, έλα όμως που δεν είναι έτσι.... Γι αυτό  έχω φτιάξει έναν οδηγό επιβίωσης για άντρες που οι κοπέλες τους είναι όπως περιέγραψα επάνω.


  • Μην της πεις ΠΟΤΕ οτι είναι υπερβολική κ οτι δεν μπορεί να πονάει τόσο πολύ..κ οτι θέλει να σου τραβήξει την προσοχή... αν μπεις στον κόπο να το κάνεις, καλά θα κάνεις να είσαι προετημασμένος για 30 λεπτά βρισίδια κ μούτρα.    
  • Πρόσεχε πώς θα της μιλάς οι ορμονικές διαταραχές μας κάνουν πιο ευαίσθητες απο οτι συνήθως οπότε μπορούμε να βάλουμε τα κλάματα στο δευτερόλεπτο με το παραμικρό κ όταν λέω παραμικρό το εννοώ. Μπορεί να της πεις 'ρε αγάπη μου' κ να βάλει τα κλάματα γιατί είπες ΡΕ.
  • Δώστης όση προσοχή δεν της έχεις δώσει όλο τον μήνα, χαιδεψέ την, μίλα της τρυφερά κ το πιο συμαντικό είναι να δείχνεις οτι καταλαβαίνεις οτι πονάει κ οτι είναι έτσι για κάποιον λόγο. Φράσεις όπως αγάπη μου 2 μερούλες είναι κάνε υπομονή κ να πάω να σου φέρω 345.765 depon να πιείς θα την κάνουν να σε αγαπήσει πιο πολύ. 
  • Πάνε στο κοντινότερο περίπτερο κ πάρε σοκολάτες,πατατάκια , γλυφιτζούρια κ χυμούς... η τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, πάνε σε ενα ζαχαροπλαστείο κ πάρε μια τούρτα σοκολάτα κ κάνε της έκπληξη....μην είσαι τσιγκούνης είναι για καλό σκοπό.
  • Μην πεις ΚΑΜΙΑ άλλη κοπέλα όμορφη η γλυκιά. Απλά μην πεις τπτ.
Όταν την δεις να έχει νεύρα πολλά νεύρα όμως άστην να βρίσει να εκτονωθεί η ακόμα κ να σπάσει οτι βρεί μπροστά της, μετά θα είναι καλύτερα κ θα ηρεμήσει. Extra bonous αν μένει σε πολυκατοικία πες της να βγεί στο μπαλκόνι κ να τσιρίξει. Αν το κάνει δεν θα έχει νεύρα για τις επόμενες μέρες.

 ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ

2 σχόλια:

  1. Έλα τώρα πες την αλήθεια... Αξίζουν πολλά μπράβο σε αυτούς που αντέχουν την ολη κατάσταση ε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πιο απλά μπορείς να φορέσεις ωτοασπίδες και για 2 μέρες να κλειστείς στο δωμάτιο σου με το pc, το playstation και καμιά πίτσα και να τη βγάλεις καθαρή χωρίς πολύ κούραση. Γιατί Βούλα, αλήθεια στο λέω και εγώ που συζώ με τη κοπέλα μου. Πραγματικά λυπόμαστε που πονάτε και καταλαβαίνουμε, αλλά το πρήξιμο όρχεων το οποίο προκαλείτε ώρες-ώρες, ούτε ο Ιώβ δεν θα το άντεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή