26.2.11

Γιατί πρέπει να απολογούμαστε πως νιώθουμε για κάποια πράγματα? κ ποιός προσδιορίζει την πουστιά που κάνεις στον άλλον όταν εσύ δεν νιώθεις ο,τι τον έχεις πληγώσει?

Προσωπικά στην ζωή μου πριν απο λίγα χρόνια γινόμουν χαλί να με πατήσουν κ ποτέ δε θύμωνα με κανέναν γιατί ήμουν πολύ καλός άνθρωπος.. ε μετά απο κάποια σκατά που έφαγα είπα να το αλλάξω αλλα γήρισαν όλοι εναντίον μου. Το παραδέχομαι οτι σε μερικά άτομα δεν έχω φερθεί σωστά, αλλα ήταν πολύ λίγο αυτό που τους έκανα σε σχέση με αυτά που μου κάνανε. Μιλάω για μια συγκεκριμένη κοπέλα που τύχαινε να είμαστε κολλητές για πολλά χρόνια. 
Σβήσε με απο το facebook βάλε κ άλλα άτομα να το κάνουν αυτό αφού έχει τόσο πολύ σημασία για σένα.. βρίσε με θάψε με πες όλα αυτά που ξέρεις για μένα.Αλλά μην σκεφτείς ΠΟΤΕ γιατί σε έβγαλα έτσι απο την ζωή μου γιατί θα δείς οτι δεν φταίω εγώ αλλά η συμπεριφορά σου απέναντί μου κ όχι μόνο. Ότι έκανα το έκανα για να προβληματιστείς κ να δείς που έχεις λάθος κ να το διορθώσεις δυστυχώς δεν μπόρεσες κ προτίμησες να ζήσεις έτσι. ναι... ασφαλώς κ το ξέρω οτι σου αρέσει η ζωή που κάνεις κ όλα είναι καλά. Φαίνεται όμως πως η ζωή που έκανες πρίν είχε κάποια προβληματάκια κ σε έκανε να χάσεις εμένα κ τον εαυτό σου. Σε αγαπούσα κ σε αγαπάω κ νοιάζομαι για σένα αλλά προτιμώ να είμαι μόνη μου παρά μαζί σου κ να μην είμαι ο εαυτός μου γιατί είτε δεν σου αρέσει είτε το βρίσκεις πολύ ''πουτανέ'' με έκανες τόσες φορές να σου πώ ψέματα για να μην αντιδράσεις κ με έκανες να ζω με τον φόβο μην θυμώσεις.. Να λοιπόν τι βαρέθηκα κ σιχάθηκα. να σου λέω ψέματα χωρίς κάποιο σοβαρό λόγο. Είσαι εγωίστρια κ πολύ φοβάμαι οτι θα μείνεις έτσι για πάντα. Έμαθα οτιο δικός σου έφυγε κ στεναχωρέθηκα κ ήθελα πολύ να είμαι μαζίσου να σου συμπαρασταθώ αλλά έτσι όπως μπήκε στο μυαλό μου έτσι βγήκε...γρήγορα. Κ αν νομίζεις οτι αυτό που έκανα εγω σε εσένα είναι πουστιά.. εύχομαι ποτέ στην ζωή σου να μην σε προδώσουν.


2 σχόλια:

  1. Πως γίνεται ρε γμτ να αγαπάμε και να νοιαζόμαστε για κάποιον κι όμως να βρίσκεται μακριά μας ή να βρισκόμαστε μακριά του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έπεσα εντελώς τυχαία στο ιστολόγιο σου . Ακριβώς το ίδιο έχει συμβεί και σε μένα . Ο κολλητός μου με το καιρό με έκανε να απομακρυνθώ με τη στάση του . Είναι ανώφελο μερικές φορές να προσπαθείς να είσαι καλός με τους άλλους . Απλά δε νιώθουν.

    Είναι αστείο πως τα φέρνει η ζωή... Γαμώτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή