16.2.11

Ο Θεός....θα μας φυλάξει?

3 πράγματα μισώ σε αυτή την ζωή
Την Λαμπίρη


Τους Γύφτους



κ τις ειδήσεις του STAR 





Kαι πάμε να δούμε το πρόβλημάαααα.....
Πιστεύω πως όλοι έχουμε τις αντιπάθιες μας, άλλοι δεν ασχολούνται απλά κ άλλοι νευριάζουν κάθε φορά που βλέπουν αυτόν η αυτά που αντιπαθούν. Εγώ είμαι του στύλ οτι δεν ασχολούμαι κ πολύ 
με αυτά απλά τους μισώ,κανω εμετό κόβω φλέβα πως το λένε κ είμαι καλά μέχρι εκεί..μέχρι να τους δω μπροστά μου.

Η Λαμπίρη...

Αυτή η γυναίκα ειναι πιστεύω η πιο αντιαισθητική κ το πιο βλίμα που έχω δει. Στην αρχή που έκανε την εκπομπή της ήταν γλυκιά, συμπαθητική νέα κ μπορούσες να την δείς έστω για ένα δεκάλεπτο... μετά απο τα 8 η 10 χρόνια δεν ξέρω, που κάνει αυτή την εκπομπή έχει γίνει η πιο καβαλημένη όλων των εποχών. Την βλέπω κ γελάω τόοοοοσο πολύ όταν προσπαθεί να δείξει οτι ενδιαφέρετε για αυτά που ακούει, όταν το ''παίζει'' κ έχει υφάκι που όταν το βλέπω είναι σαν να μου λέει -Βούλα πάρε αεροπλάνο κ έλα Αθήνα να μου σκίσεις την μάπα με κοπίδι.- Θέλω απλά να πεθάνει ρε, δεν την αντέχω..φέτος την πρώτη μέρα της εκπομπής της, της έστειλα ενα e mail που έλεγε ολα αυτά κ πολλά άλλα κ ηρέμησα.. δεν ξέρω τι θα γίνει του χρόνου αλλα ελπίζω να της κόψουν την εκπομπή κ να μην ξανακάνει καμία.. ΦΤΑΝΕΙ ΛΥΠΗΘΗΤΕ ΜΑΣ .

Οι γύφτοι...

 Δεν είμαι ρατσίστρια..πολύ,... κ δεν με ενοχλεί που αυτοί οι άνθρωποι ζούν με αυτό τον τρόπο, δηλαδή να μετακινούνται συνέχεια κ να μένουν 234.786 άνθρωποι σε ένα σπίτι είναι επιλογή τους κ μπράβο τους που μπορούν κ το κάνουν.. Με ενοχλεί, που βρομάνε κ είναι θρασείς. Έχουν βγεί κατα καιρούς σε εκπομπές κ λένε με θλίψη οτι δεν είναι αποδεχτοί απο τον κόσμο κ οτι θα πρέπει να αλλάξουμε οι Έλληνες  στάση κ να τους συμπεριφερόμαστε όπως κ στους υπόλοιπους.
Προσωπικά όλα αυτά που λένε μου ακούγονται μαλακίες.. γιατί αν θέλεις να είσαι αποδεκτός σε ενα περιβάλλον πρέπει λίγο-πολύ να συμβαδίζεις με τα πρέπει κ την ηθική που αρμόζει σε αυτούς, ακόμα κ η καθημερινότητα σου αν όχι να είναι ίδια να μην είναι η ανάποδη. Γιατί αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν μπεί στην διαδικασία να σκεφτούν λίγο οτι το πρόβλημά μας, δεν είναι πως είναι απο άλλη χώρα η πόλη η είναι κάποια φυλή τέλος πάντων , γιατί δεν είμαστε έτσι ούτε με τους Ρώσους ούτε με τους Γερμανούς ούτε με τους, Άγγλους? Κάποιο πρόβλημα Ε Μ Φ Α Ν Ε Σ δεν έχουν για να τους συμπεριφερόμαστε έτσι......? εεεεε???? ΝΑΙ

Το καλύτερο το άφησα στο τέλος. Οι ειδήσεις του STAR...


Νομίζω πως δεν έχω νευριάσει πιο πολύ στην ζωή μου όσο βλέποντας της ''ειδήσεις΄΄ αυτές. Απο που να αρχίσω? απο τους Δημοσιογράφους τους? τους παρουσιαστές που τους πήραν σοβαρούς κ τους έκαναν να μιλάνε για το τι χρώμα βρακί φοράει η Βανδή στον ύπνο της? για τα θέματα τους τα οποία δεν ενδιαφέρουν κανέναν παρα μόνο την γαιγιά μου κ τις φίλες της? Που κοροιδεύουν ΟΛΟ τον κόσμο για να βγάλουν ενα γαμωθέμα κ το δείχνουν στο πρωινό το μεσημεριανό το απογευματινό κ στα επόμενα δελτία για 10 μέρες? ΤΟΥΣ ΜΙΣΩ. Θέλω να πέσει βόμβα στα κεντρικά.. θέλω να γίνουν στάχτη. Δυστηχώς όμως το μίσος μου δεν σταματάει εκεί, γιατί όταν βλέπεις αυτο:


και...αυτό: 


Δεν θέλεις να πέσει απαραίτητα βόμβα αλλά θέλεις να πας ο ίδιος με μαχαιροπίρουνα κ να τους κόψεις κομματάκια να να τους κάνεις σούπα, να βγάλεις τα μάτια τους κ να τα κάνεις κοκτέιλ. Πφφφφ δεν ξέρω πως να περιγράψω την απέχθεια που έχω σε όλους αυτούς που υποτιμούν την ανθρώπινη νοημοσύνη κ κάνουν ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ για τηλεθέαση με σπασαρχίδες δημοσιογράφους που θα πουλούσαν την ζωή τους στο διάολο για ενα θέμα της τουαλέτας. Αυτοκτονήστε όλοι μαζί η πουλήστε το κανάλι σας σε Γερμανούς όπως ο Alpha.. κ αυτοί μαλακίες δείχνουν αλλά όχι κ σαν τις δικές σας.

4 σχόλια:

  1. Λοιπόν ξεκινάω να σου πω και εγώ ως καλός τηλεθεατής και συνμπλοκέρ την γνώμη μου:

    Χριστίνα Λαμπίρη. Εντάξει. Νομίζω πως υπάρχουν πολύ χειρότερες και πιο σπαστικές (Βλέπε Τατιάνα Στεφανίδου). Την Λαμπίρη παλιότερα την καύλωνα κιόλας αλλά μετά πέθανα και με έφερε στον κόσμο ο Θεός ξανά με την μόνη προϋπόθεση να μην τον ξαναπαίξω για πάρτι της. Την αντέχω όταν την βλέπω. Ούτε κρύο ούτε ζέστη.

    Γύφτοι. Συμφωνώ και επαυξάνω. Θα τους έδινα και προτεραιότητα από τους Αλβανούς αν ήταν να εξαφανιστεί μια φυλή στον κόσμο. Οι συγκεκριμένοι που γυροφέρνουν στην Ελλάδα είναι οι χειρότεροι. Δεν είναι ΡΟΜ (πολύ θα ήθελαν)είναι απλά βρομιάρηδες πονηροί και ου μπλέξεις μαζί τους γιατί σε φάγανε.

    Δελτίο του Star. Το προτιμώ χίλιες φορές από τα υπόλοιπα δελτία ενημέρωσης - διαφημίσεις κομμάτων. Με τα περισσότερα θέματα βασικά γελάω. Αλλά ναι η ασχημοσπαστικοκαργιολοφατσα το έχω αναφέρει και εγώ εδώ

    http://peris-taseis.blogspot.com/2010/11/2.html

    θέλω να ξεκινάει να σβήνει πρώτα από το μουνί και μετά το υπόλοιπο σώμα. Για τον μαλάκα που λέει τον καιρό την ώρα που το κάνει υδρογονοβόμβα να μην τον αναγνωρίσουν ούτε από τα δόντια.

    Πάντως δεν σε αδικώ που νιώθεις έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι καλό κορίτσι. Μισείς πολύ λίγα πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aυτά τα μισώ απλά είναι κ κάποια άλλα που τα σιχαίνομαι τα ξερνάω κ θέλω να πεθάνουν.

    Μου άρεσε η παρατηρηση σου...
    keep walking

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχαχ, καλή φάση! Αλλά λίγα πράγματα μισείς, βρε παιδί μου. Τέτοιο άρθρο βαστάει πολλά sequels! Κράξε το σύμπαν απεριόριστα! Άντε καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή