4.2.11

Σπαστο ρε Γονιδη τρελε.

Ντάξει... δεν είμαι του πολυ λαικού, αλλα οταν ακούω Γονίδη ρε φίλε θέλω να πουλήσω το σπίτι μου να παω να ανοίξω 8 μπουκάλια για την πάρτη του κ μόνο. Κ ο πιο hevymettalας να είσαι όσο κ αν έχεις λιώσει τους Roting crist όταν θα ακούσεις την φωνή του άρχοντα ανατριχιάζεις ολόκληρος ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ. Οταν χωρίζεις δεν ακούς slipknot ακούς Γονίδη αφού έχεις πιεί ενα μπουκάλι μόνος σου, όπως έλεγε κ ένας φίλος μου ''Βούλα, θα παω Γονίδη θα είμαι όλο το βράδυ σε μια γωνία λιώμα σκιμένος με ενα ποτίρι στο χέρι κ θα τραγουδάω μέχρι να με μαζέψουν το πρωί οι καθαρήστριες'' Τότε τον άκουγα κ δεν καταλάβαινα τον λόγο που το λέει κ το γουστάρει τόσο πολύ. ΤΩΡΑ ΞΕΡΩ. Είναι κάτι σαν ναρκωτικό πως είναι το LSD που έχει επιρροή μέχρι 12 ώρες έτσι είναι κ αυτός δεν γίνετε να τον ακούσεις μια φορά τον ακούς συνέχεια, τον ζητάς, τον ακούς καταλάθoς στον δρόμο απο κανένα αμάξι κ νιώθεις μια έντονη επιθυμία να πας σπίτι σου όσο πιο γρήγορα γίνετε να τον βάλεις τέρμα κ να κλαίς μόνος σου χωρίς κάποιον συγκεκριμένο λόγο...απλά είναι η κρυφή σου συμπεριφορά όταν είσαι μόνος. Σταματης Γονιδης και δε πα να λυσσάνε όλοι με τον Καρα.

5 σχόλια:

  1. Καλός και ο Καρράς. Το "Νύχτα Ξελογιάστρα" είναι κομμάτι που εκφράζει πολύ κοσμάκι. Ο Γονίδης ημίθεος και όταν είναι "πιωμένεος" Θεός.

    http://www.youtube.com/watch?v=se5HVxS2HsQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ Περη εχω λιώσει με το κομματι χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαφωνώ! Ο μόνος άρχοντας είναι ο Σφακιανάκης! Και ακούω metal, ασφαλώς! \m/

    ΑπάντησηΔιαγραφή