13.2.11

ΣΕ ΜΙΣΩ...Κ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ..

ΜΥΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΔΙΑΧΗΡΗΣΤΗ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΟΠΟΥ ΔΙΑΜΕΝΩ  

Κύριε Δαχηρηστή... μένω στην οικοδομή σας 6 μήνες, απο την αρχή που έκλεισα το σπίτι πολλοί ένοικοι της πολυκατοικίας αναφέρονταν στο πρόσωπό σας με πολύ σκληρό τρόπο με επίθετα όπως.. Τρελός, κλέφτης, ψυχάκιας κ πολλά άλλα που δεν αρμόζουν στο λεξιλόγιό μου κ δεν θα τα πω. Στην αρχή βάλθηκα να σκεφτώ πως ίσως κ να υπερβάλουν, μετά όμως.....σας γνώρισα.

Έμαθα οτι δεν έχει γίνει κάποια ψηφοφορία κ μπήκατε στην διαχήρηση ντα'ι'λίκι. Εντάξει δεν μου έπεφτε λόγος κ έτσι δεν είπα κάτι, βέβαια εσείς απ' οτι έμαθα είστε κάτι παραπάνω απο να μην το πω συμφεροντολόγος να το πω στην πουστιά. Σας γνώρισα λοιπόν στην πρώτη συνέλευση που είχε θέμα ''θέρμανση''. Όλοι οι ένοικοι με το που αντιλήφθηκαν την παρουσία σας ξίνισαν την μάπα τους κ περίμενα να αρχίσει η συνέλευση για να δω γιατί αυτή η απέχθεια απέναντί σας. Οι περισσότεροι ήθελαν τηλεθέρμανση κ εσείς θέλατε πετρέλαιο το οποίο έχει φτάσει φέτος στα ύψη...   Μετά απο 30 λεπτά που χτιπιόσασταν να βάλουμε πετρέλαιο, (αν είχατε καλτσόν πιστεύω θα το σκίζατε) κατάλαβα αν κ καινούρια στην πολυκατοικία οτι ο πετρελαιάς είναι φίλος σας κ οτι ανάθεμα κ αν πληρώνετε κοινόχρηστα στην θέρμανση γιατί παίρνετε μίζες. Βούλωσα λοιπόν το στοματάκι μου όπως κ οι άλλοι γιατί προτυμούν να πληρώνουν κατοστάρια κάθε μήνα παρά να βγάλετε δόντια κ να τους δαγκώσετε κ βάλαμε πετρέλαιοοοοοοο... Ολα καλά μέχρι εδώ, δεν μου τα λέτε καλά όμως γιατί απο τότε έχετε να εμφανιστείτε καθώς στέλνεται την αντιαισθητική,άσχημη(που όταν την βλέπω θέλω να πάω στο μπάνιο κ να κόψω τισ φλέβες μου) γυναίκα σας να μιλάει με αυτούς που χρωστάνε λεφτά για τα κοινόχρηστα κ να βαράει πόρτες. Εσείς λοιπόν είπατε πως θα κανονίσετε να βάλουμε πετρέλαιο μόνο 2 φορές κ οτι θα είναι αρκετό για 3 μήνες κ έτσι δεν θα πληρώσουμε πολλά... έλα όμως που δεν ήξερα οτι θα είναι 2 φορές ΤΟ ΜΗΝΑ. Κάτσε ρε αγορίνα..για να μην δίνεις εσύ λεφτά που βγάζεις απο την δουλειά σου προφανός σε κάποιο τσίρκο κ επειδή είσαι ζώον , πρέπει να χαλάσω όλη μου την πρίκα στην κωλοθέρμανσή σου? δηλαδή πως με κόβεις? με κόβεις για άνθρωπο που ξέρω οτι ο άλλος με κλέβει κ θα κάτσω να κάνω το βλαμμένο που πληρώνει τα γαμισιάτικα των άλλων? θα σου πω εγω ΟΧΙ!! σκάλωσες? θέλω να σου πω κ κάτι άλλο.... θα εισηγηθώ όπου σκατά πρέπει για να φύγεις απο εδώ κ θα πω σε όλους οτι πας κ γλύφεις τις γιαγιάδες για να πάρουν το μέρος σου. Επίσης οτι ΔΕΝ θα ξαναδώσω λεφτά για τα κοινόχρηστα κ να πάς να ψοφήσεις στο κρύο με την κρυόκωλη την γυναίκα σου εκτός κ αν την κάψεις (καλό αυτό σκέψου το) κ ζεσταθείς.... Έχω παγώσει εδω κ μια βδομάδα στο σπίτι αλλα ρε καριόλη έχουμε αποφασίσει οι περισσότεροι να σε φέρουμε στο αμήν να γουστάρουμε. Κ μόνο όταν θα έρθεις γονατιστός να μου ζητήσεις να σε κάνω ''χααα'' για να ζεσταθείς κ μου πεις οτι θέλεις να βάλουμε τηλεθέρμανση θα πληρώσω, μέχρι τότε θα τα τρώω στα μπουζούκια. ΨΟΦΑ... 

3 σχόλια:

  1. θα πρότεινα να το εκτυπώσεις και να το ρίξεις κάτω απο την πόρτα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη ιδεα...κ δεν 8α με καταλαβει κιολας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ θα πρότεινα να κάνεις ανώνυμη καταγγελιά στο ΣΔΟΕ για τις πουστιές που κάνει και κονομάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή