30.3.11

Ξανθιά φίλη μου...

Επιτέλους βρήκα ξανά τον εαυτό μου...
θα μιλήσω πολύ άσχημα σήμερα αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου.

Ήμουν για καφέ με τον Θοδωρή κ εκεί που καθόμασταν κ χαζεύαμε με σκοπό να βρούμε κάτι να κοτσομπολέψουμε έρχεται κ κάθεται στο διπλανό τραπέζι μια ξανθιά με μια πορτοκαλοκοραλοκκόκινη φίλη της... η ξανθιά ήταν φυσικά βαμμένη κ με extension μέχρι τον κώλο,προσπαθούσε με κάποιο τρόπο (ίσως με σουτιέν 3 νούμερο μικρότερό της) να κάνει το στήθος της να φαίνεται μεγάλο, δεν είχε μεγάλα βυζιά αλλά πάτα από δω πάτα από κει κάτι κατάφερε.. ήταν αδύνατη πολύ..μόνο δέρμα κ κόκαλα κ φορούσε μαύρο κολάν βινύλ, άσπρο κολλητό πουκάμισο κ μια ζώνη που δεν ξέρω που εξυπηρετούσε αλλά τέσπα. Αφού την περιεργάστηκα αρκετά είπα να δω κ την φάτσα της.... τι το ήθελα? πραγματικά γτ το έκανα αυτό? ναι ήμουν περίεργη να δω αν όλο αυτό συμβάδιζε με το πρόσωπο που ανάθεμα την ώρα κ την στιγμή που το έκανα... έχω δει άσχημες κοπέλες αλήθεια, αυτή όμως ήταν άλλη φάση φίλε μου..δεν  ξέρω από πού να αρχίσω... είχε μια πολύ μεγάλη μύτη κ στο μήκος κ στο πλάτος τα μάτια της ήταν βαθουλωτά κ δεν είχε σχεδόν καθόλου χείλη... δεν εχω το δικαίωμα να μιλάω έτσι για τους ανθρώπους αλλά η συγκεκριμένη με τσάτισε τόσο πολύ που θα την ξεσκίσω..

Αφού πέρασε το πρώτο σοκ δεν έδωσα άλλο σημασία κ συνέχισα να ασχολούμαι με τον Θοδωρή όταν ξαφνικά έρχεται ο σερβιτόρος για να πάρει παραγγελία κ η ξανθιά μας φίλη μίλησε ως εξής μμμμ δεν ξερω μωρε τι να πάααααααρωω χριστίνα εσυ τι λεεεες να πάρω μοχίτοοοο?  φανταστείτε όλο αυτό να το λέει σαν να νιαουρίζει , να κάνει ναζάκια κ να κουνιέται σαν να θέλει να πετάξει τα βυζιά της στον απέναντι...εκείνη την στιγμή πήγα να πνιγώ αλλά δεν σχολίασα έκανα υπομονή..μέχρι που άκουσα κ το αποκορύφωμα  ιιιιιι Χριστίνα δες αυτήηηηηη πως είναι έτσι παναγία μου τι σαύρα χαχχαχχαχα κ γελούσαν σαν μαλακισμένα κοριτσάκια δευτέρας δημοτικού... η κοπέλα που σχολίασαν ήταν να μην πω 300 να πω 1.000.000 φορές πιο όμορφη από την ξανθιά μας φίλη κ το εννοώ μόνο που αυτή είχε ένα ελάττωμα...ήταν μελαχρινή!!!!

Μου γύρισε το μυαλό... ρε κοπέλα μου.. το ντεκαπάζ δεν σε κάνει ούτε καύλα ούτε όμορφη ούτε καν σε βάζει στις μπορεί-να-πηδιόμουν-μαζί-της-αν-ήμουν-απελπισμένος.. είσαι απλά μια ηλίθια που νομίζει οτι με το ξανθό έγινε άνθρωπος..αν σε δει κανείς από πίσω με την κωλάρα που έχεις Οκ,αν δει την φάτσα σου σόρρυ αλλά ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ είσαι μια βλαμμένη γατούλα ναζιάρα του κερατά..που όταν σε βλέπω θέλω να σε βάλω σε κλουβί κ να σου πετάω βραστό νερό...ΣΚΑΣΕ σου αξίζει... είπαμε   να έχουμε αυτοπεποίθηση όπως κ να είμαστε.. ναι συμφωνώ εσύ όμως είσαι τόσο πουτανόσαυρα που πραγματικά αν έχεις έστω έναν γαμωκαθρέφτη στο σπίτι σου πάνε κοιτάξου κ δες τι σκατά βλέπεις αληθινά? τίποτα.. ναι ρε τίποτα... κ να σου πω κ κάτι μπορεί αν δεν φερόσουν σαν την jenna στο perversions να μην έγραφα τώρα για σένα.. θες να είσαι καριολάκι μπράβο χαίρομαι.. όταν θα καεί το μαλλί σου κ το βάψεις αναγκαστικά μαύρο έλα να με βρεις να δούμε τι θα είσαι τότε κ αν θα σχολιάζεις τις υπόλοιπες..  ηλίθια έ ηλίθια! 

3 σχόλια:

  1. Κοίτα να δεις. Αν η κοπελιά ήταν όπως στην φωτογραφία τότε έχεις μεγάλο άδικο. Δεν λέω πως είναι ιδανική αλλά έχει το επίπεδο της τσόντας που τόσο αγαπάμε εμείς οι άντρες.
    Αν δεν έχει καμία σχέση με την φωτογραφία και όντως πρόκειται για μπάζο με νιάου μυαλό και άρθρωση τότε χώστα Βούλα χώστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χειρότερη Πέρη πιστεύω εμπιστεύεσαι το γούστο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, είπες μεγάλη κουβέντα. Τη συγκεκριμένη συνήθεια την έχουν πολλές γυναίκες. Να θάβουν δηλαδή άλλες γκόμενες, κρίνοντάς τες εμφανισιακά, όταν οι ίδιες είναι σαν γαμώ την κοινωνία μου. Το πιο αστείο δε, είναι όταν το κάνουν για υπερμούναρους της τηλεόρασης. "Καλά τι σ'αρέσει δηλαδή στην Megan Fox;Δεν είναι και άσχημη αλλά σιγά πια χαμηλοκώλα είναι"
    Έλεος δηλαδή χρυσή μου, αν η μούρη σου ήταν στο μισό όσο όμορφη είναι η κωλάρα της Megan τότε θα έπρεπε να ήσουν ευγνώμων. Ως απόλυτη μετριότητα, τι μιλάς;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή